آغاز رقابت پرتقاضاترین گروه آزمایشی کنکور در مهاباد

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در مهاباد گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ۲ هزار و ۳۸ داوطلب آزمون سراسری رشته تجربی در مهاباد به رقابت پرداختند.

معروف خلیلی نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در مهاباد با اشاره به اینکه داوطلبان گروه آزمایشی تجربی امروز جمعه ۳۱ مرداد، از ۸ صبح با به هم رقابت پرداختند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: گروه زبان نیز شنبه در این ماراتن علمی به رقابت می‌پردازند.

خلیلی افزود: امسال شاهد رشد ۱۳ درصدی شمار داوطلبان کنکور سراسری در مهاباد هستیم که بیشترین شرکت کننده گان در این آزمون در رشته علوم تجربی آزمون می دهند.

او ادامه داد: بیشترین داوطلبان مربوط به گروه رشته علوم تجربی با ۲ هزار و ۳۸ شرکت کننده و کمترین مربوط به رشته ریاضی با ۲۴۱ نفر است.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در مهاباد تصریح کرد:امسال چهار هزار و ۱۵۸ نفر در این شهرستان در کنکور سراسری شرکت می‌کنند که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

خلیلی بیان کرد: از مجموع کل داوطلبان ۵۶ درصد زن و ۴۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی چهار روز ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریور با هم رقابت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: امسال به علت شیوع بیماری کرونا آزمون سراسری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با همراهی ۳۰۰ نفر از ناظران بهداشتی و عوامل هماهنگ کننده دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.