معاون خدمات مشترکین و درآمد ابفای استان ایلام:

امورآبفای شهرستان ایلام دو ناحیه‌ای شد

دادگر با اشاره به اینکه امورآبفای شهرستان ایلام دو ناحیه‌ای شد گفت: از روز شنبه ۱ شهریور مشترکان شهرستان ایلام از خدمات آبفا در دو ناحیه ۱ و ۲ بهره‌مند می‌شوند.

دادگر معاون خدمات مشترکین و درآمد ابفای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه خدمات حضوری و تسهیل در ارائه خدمات مشترکین شهر ایلام و ارایه خدمت شایسته‌تر به مشترکان و تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع امور آبفای شهرستان ایلام به دو ناحیه تقسیم شده است؛ که ناحیه ۱: حد فاصل قسمت شمالی شهر از میدان حضرت امام (ره) بسمت میدان ٢٢ بهمن-میدان کشوری تا میدان امام حسن (ع)؛ که محل آن همان ساختمان قدیمی آبفا شهر ایلام واقع در بلوار مدرس است و قسمت جنوب این حد فاصل به ناحیه ٢ تقسیم شده است که ساختمان آن در محل خیابان فردوسی، خیابان حافظ پشت بانک صادرات مرکزی می‌باشد.

او یادآور شد: بمنظور کاهش مراجعات حضوری مشترکان محترم، این شرکت ارائه خدمات دریافت، چاپ، و پرداخت الکترونیک قبوض آب بهاء را از طریق لینک https://cus.abfa-ilam.ir ارائه می‌نماید.

دادگر عنوان کرد:خدمات الکترونیکی قابل دریافت دیگر شامل، سوابق مصرفی آب، ثبت شماره تلفن همراه، مشاهد قبوض قبلی، سوابق پرداخت فبوض، درخواست واگذاری انشعاب. از طریق لینک فوق انجام می‌گردد.

او ادامه داد:همچنین سایر خدمات امور مشترکین بصورت الکترونیکی از طریق پرتال شرکت به آدرس www.abfa-ilam.ir  قابل انجام است.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: امور آبفا ، قبوض آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.