رویا پردازی اینتر و رسانه‌های ایتالیایی درباره جدایی مسی از بارسلونا

با قوت گرفتن شایعه جدایی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا از این باشگاه رسانه‌های ایتالیایی درباره حضور او در سری آ دست به رویاپردازی زده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا با رونالد کومان سرمربی این تیم جلسه فوق العاده ای را تشکیل داد و در آن عنوان کرد که در حال حاضر "به در‌های خروجی بارسا نزدیک شده است" باشگاه اینترمیلان و رسانه‌های ایتالیایی بار دیگر درباره حضور این ستاره آرژانتینی در فوتبال ایتالیا رویا پردازی کرده اند.

طبق گفته رادیو RAC۱ ایالت کاتالونیا، لیونل مسی در جلسه چهارشنبه شب خود با رونالد کومان به او گفته است که "این روز‌ها بیشتر از این که به ماندن در باشگاه نزدیک باشد به خروج از آن نزدیک شده است" که این اظهار نظر مسی تیم‌های بزرگ اروپایی را که می‌توانند از پس دستمزد این ستاره آرژانتینی برآیند در حالت آماده باش قرار داد.

صبح امروز (جمعه) روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا به صفحه نخست ۲ روزنامه سرشناس ایتالیایی یعنی گازتا دلو اسپورت و کویره دلو اسپرت اشاره کرد که تصاویر و تیتر‌های مربوط به این موضوع را کار کرده اند.

یکی از این نشریات نوشته است: " مسی آماده خداحافظی است و رویای اینتر میلان ادامه دارد". در این مطلب عنوان شده است که حالا توپ در زمین ژانگ جینگدونگ مالک باشگاه اینترمیلان است تا برای جذب برنده چندین توپ طلا وارد عمل شود و به او پیشنهادی بدهد که باب میلش باشد.

در تصویری دیگر چهره تا حدودی نگران آنتونیو کونته (سرمربی اینترمیلان) به همراه این عبارت چاپ شده است، " اینتر:کوپا و مسی" به این معنی که اکنون ۲ هدف اصلی تیم اینترمیلان فتح لیگ اروپا در بازی امشب برابر سویا و همینطور جذب بهترین بازیکن جهان است.

کویره دلو اسپورت نیز تیتر زده است، " مسی بارسا را ترساند" و توضیح داد که دیدار بین کومان و ستاره آرژانتینی فاصله‌ها را کم نکرد و در حال حاضر این ستاره آرژانتینی با تیمی که از دوران نوجوانی در آنجا بوده سر ناسازگاری گذاشته است.

شایعاتی برای اولین بار اوایل امسال مطرح شد و مسی را به نراتزوری‌ها (لقب اینترمیلان) ربط داد. این شایعات با توجه به ۲ اتفاق بسیار مهم، در هفته‌های اخیر قوت گرفته است.

اولین مورد این بود که خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌های لیونل، پس از خرید یک خانه در میلان به پایتخت ایتالیا نقل مکان خواهد کرد. البته خورخه احتمالاً برای استفاده از معافیت مالیاتی بهتر نسبت به اسپانیا این کار را کرده است.

اما اتفاق مهمتر در سطح ورزشی رخ داد .این رویداد شکست ۸ بر ۲ بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ بود که این هفته در لیسبون اتفاق افتاد و حالا جزئیات جلسه مسی با کومان امواج معنا داری را به جهان فوتبال مخابره کرده است؛ "مسی در آستانه خروج از نیوکمپ قرار دارد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.