چرخ تولید و سازندگی با وجود تحریم‌ها، همچنان می‌چرخد

استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، چرخ‌های تولید و سازندگی با تلاش‌های خستگی ناپذیر مردان و زنان غیور ایران اسلامی از حرکت باز نایستاده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت با صدور پیامی عنوان کرد: آغازین روز‌های شهریور، مزین به نام و یاد دو اسوه خدمت رسانی صادقانه به مردم شهیدان رجایی و باهنر است که به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

او نوشته است: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان و بازتاب موفقیت‌ها، دستاورد‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین گسترش وحدت، همدلی و امید در جامعه است.

استاندار بوشهر تاکید کرده است: هفته دولت امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، همچنین فرصت گرانبهایی است که خدمات و دستاورد‌های دولت در عرصه‌های مختلف به مردم معرفی شود.

گراوند افزوده است: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، نه تنها چرخ‌های تولید و سازندگی با تلاش‌های خستگی ناپذیر مردان و زنان غیور سراسر اسران اسلامی از حرکت باز نایستاده؛ بلکه برگ‌های زرین دیگری از استقامت و پایمردی به کتاب پر افتخار انقلاب اسلامی اضافه شده است.

او، هفته دولت سال ۱۳۹۹ را فرصت مغتنمی برشمرده است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت، از رشادت ها، زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان و تلاشگران مدنی و مردمی و همچنین از همه آحاد مردم و صنوف مختلف که با متانت و صبر در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا همکاری و تلاش کرده‌اند، صمیمانه قدردانی و تشکر شود.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به همزمانی هفته دولت امسال با دهه اول محرم، از همه برادران و خواهران عزادار خواسته است شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.