تولیدات نوین زوج خمینی و ارز آوری میلیون دلاری

تولیدات نوین و هوشمند کارخانه زوج صنعتگر خمینی سالانه بیش از ۴ میلیون دلار ارزآوری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زوج همدل و صنعتگر خمینی که سال‌ها پیش کارخانه‌ای را بنا نهادند اکنون نه تنها با ارسال تولیدات نوین و هوشمند کارخانه به سراسر کشور سالانه از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کنند بلکه با صادرات محصولات سالانه بیش از ۴ میلیون دلار ارزآوری دارند.

آقای حسینی که ۱۸ سال پیش به اتفاق همسرش خانم ربیعی از شغل‌هایی که داشتند خود را بازخرید کردند اکنون اختراعات خود را در این کارخانه به تولید می‌رساند و تجاری سازی می‌کند.

حسینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک با اشاره به اینکه با تولیدات نوین کارخانه و ارسال به سراسر کشور سالانه از خروج میلیون‌ها دلار ارز کشور جلوگیری می‌شود، واردات را از موانع تولید عنوان کرد.

حسینی افزود: در صورتیکه واردات کم شود و جلوی آن گرفته شود می‌توان به افزایش تولید و اشتغال اندیشید.

خانم ربیعی هم که اکنون مدیرعامل کارخانه است  ارزآوری سالانه این واحد را بیش از ۴ میلیون دلار در سال دانست و افزود: برای جلوکیری از مشکلات پیش روی صنعت، در سال‌های اخیر از تک محصولی خارج شده و ساخت انواع راه بند‌های معمولی و امنیتی یا زرهی را هم بومی کرده و به سبد تولیداتشان اضافه کرده اند.

ربیعی با بیان اینکه از فروش دو تا سه درب در ابتدای شروع کار اکنون به ساخت و فروش بیش از ۵۰۰ درب هوشمند رسیدند،یادآور شد: از دو نفر اشتغال در ابتدای کار اکنون به اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۱۲۰ نفر رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.