پیام تسلیت امام جمعه اصفهان به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله محمد علی تسخیری (ره)

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله محمد علی تسخیری (ره) مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،متن پیام آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان به این شرح است:
با کمال تاثر مطلع شدم که عالم فرزانه حضرت آیت الله محمد علی تسخیری مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام و عضو مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفته اند.

ایشان یک روحانی انقلابی و مبارز بود که از دو دهه قبل از پیروزی انقلاب به حزب الدعوه و مبارزات اسلامی آن پیوست و پس از آن نیز همواره در خدمت توسعه اندیشه انقلاب اسلامی در جهان بود.

پس از پیروزی انقلاب نیز در کنار تدریس در حوزه و دانشگاه، در مناصب متعددی به ایفای نقش موثر پرداخت و همواره در زمینه تبیین دیدگاه تشییع و فقه اسلامی و نیز ایجاد تفاهم و همدلی میان مسلمانان تلاش وافر داشت و آثار و تلاش‌های ایشان در مجمع فقه اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب و مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب بسیار منشاء اثر و راهگشا بود.

اینجانب در گذشت این عالم مجاهد فی سبیل الله را به مقام معظم رهبری، علما و فرهیختگان جهان اسلام خانواده مکرم تسخیری تسلیت عرض کرده وبرای آن مرحوم رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار