تیم‌های فوتبال آنتورپ – خنت/ انتظار‌ها برای اولین بازی علیرضا بیرانوند به پایان می‌رسد؟

علیرضا بیرانوند و میلاد محمدی در بازی تیم‌های فوتبال آنتورپ و خنت به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ بلژیک، تیم‌های فوتبال آنتورپ و خنت از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی جدال ۲ لژیونر‌ فوتبال کشورمان است که در لیگ بلژیک عضویت دارند.

علیرضا بیرانوند که قبل از به پایان رسیدن لیگ برتر کشورمان، تهران را به مقصد بلژیک ترک کرد و در جشن قهرمانی پرسپولیس غایب بود، امیدوار است تا اولین بازی خود را در لیگ بلژیک برابر خنت انجام دهد. او طی روز‌های گذشته روحیه بالایی از خود در تمرینات نشان داده و در حال به دست آوردن آمادگی لازم جهت مسابقه است.


بیشتر بخوانید


سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان برای تبدیل شدن به دروازه بان شماره یک آنتورپ باید با ژان بوتز رقابت کند. دروازه بان فرانسوی در ۲ بازی اول فصل که بیرانوند آمادگی لازم را نداشت درون دروازه قرار گرفت، اما در هیچ کدام از مسابقات موفق به ثبت کلین شیت نشد. باید دید ایوان لکو (سرمربی آنتورپ) از کدام یک از دروازه بان‌های خود برابر خنت استفاده خواهد کرد.

در طرف مقابل مسئولان تیم میلاد محمدی در اقدامی عجیب پس از برگزاری ۲ هفته از رقابت ها، هدایت خنت را به بولونی سرمربی سابق الخور قطر سپردند. میلاد محمدی هم که شایعات زیادی مبنی بر حضورش در لیگ برتر انگلیس شنیده شد، فعلا این فصل را در تیم خنت سپری می کند.

محمدی طی ۲ دیدار اول فصل در ترکیب ثابت خنت حضور داشت و در هر ۲ مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد. او فصل گذشته هم در لیگ بلژیک ۱۸ بازی انجام داد و آمار یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.

آنتورپ طی ۱۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر بلژیک هیچ شکستی را تجربه نکرده و در ۹ دیدار از ۱۰ بازی اخیر برایر خنت شکست نخورده است. دی بروین و فورتونا از خنت این بازی را از دست داده اند. آنتورپ هم نمی‌تواند از بوتا و کوپمن در این مسابقه استفاده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار