وجود ۱۳۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان؛ هتل ورزش دوشنبه افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه ۱۳۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد گفت: هتل ورزش گرگان دوشنبه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری گفت: پروژه هتل ورزش گرگان روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: طبقات همکف و اول هتل ورزش گلستان به‌طور کامل تجهیز شده و طبقات دوم، سوم و چهارم هم در حال تجهیز است و افتتاح این پروژه کمک زیادی به ورزش استان خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان گفت: ۱۳۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد و تمام تلاش ما این است امسال ۱۵ تا ۲۰ پروژه را افتتاح کنیم.

برزمینی افزود: خانه والیبال گنبدکاووس، سالن صدرا بندرگز، سالن تختی بندرترکمن، چمن مصنوعی در شهرستان‌های کردکوی، آزادشهر، کلاله و مراوه تپه و سالن‌های روستایی در شهرستان‌های علی آباد کتول، رامیان، کلاله، آزادشهر، مینودشت و کردکوی هم جزو پروژه‌هایی هستند که امسال افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان وجود دارد و تلاش داریم در هفته دولت ۲۰ خانه ورزش روستایی دیگر را افتتاح کنیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.