مجاهدت‌های جامعه پزشکی کشور موجب مباهات است

فرماندار دالاهو گفت : مجاهدت‌های جامعه پزشکی کشور موجب مباهات است و ملت قدرشناس ایران زمین هرگز فداکاری‌ها و خدمات صادقانه و شبانه روزی این قشر تلاشگر را فراموش نخواهد کرد.

مجاهدت‌های جامعه پزشکی کشور موجب مباهات استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : جامعه شریف پزشکی کشور در پرتو خودباوری، قله‌های رفیع ترقی را با موفقیت در نوردیده است که ما به فرزندان برومند خود در این عرصه افتخار می‌کنیم.

او خطاب به پزشکان گفت : شما و همکارانتان در زمانه و هنگامه‌ای وظیفه و رسالت سنگین صیانت از سلامت ملت را عهده دار شده اید که کشور در حلقه محاصره تمام عیار دشمنان ملت ایران قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در دالاهو افزود: در بحث مقابله با بیماری کرونا، جامعه پزشکی، پرستاری و مامایی ایران خوش درخشیده اند و کار کادر درمان تلاشگر چنان با عظمت است که رهبر معظم انقلاب آن را مجاهدت نام نهاده و جان باختگان این عرصه را شهید قلمداد کردند.

محمدی افزود: شهیدان سرافراز مجموعه وزارت بهداشت و درمان، جاودانگان همیشه تاریخ باقی خواهند ماند.

او ادامه داد: جامعه پزشکی کشور، هم در دوران دفاع مقدس، هم در زمان وقوع حوادثی، چون زلزله و سیل و به ویژه در زمان فراگیری بیماری جهانی کرونا ثابت کرد که در اوج محاصره کشور می‌توان بهترین خدمات را جامعه هدف ارایه کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار