اجرای پویش هر هیئتی یک کتاب ویژه مداحان

پویش هر هیئتی یک کتاب ویژه مداحان، سخنرانان و فعالین هیأت مذهبی با هدف معرفی کتاب در ایام محرم در جمع عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

اجرای پویش هر هیئتی یک کتاب ویژه مداحانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه حسنی‌خوانسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : با توجه به ادامه روند فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در فضای مجازی و برگزاری ویژه برنامه‌های ایام محرم در کتابخانه‌های عمومی و افزایش سطح مشارکت‌ها در امر کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوع فرهنگی در این ایام برگزار می‌شود.

او با اشاره به یکی از برنامه‌های فرهنگی این اداره کل گفت : در پویش هر هیئتی یک کتاب، افراد داوطلب پس از معرفی یک کتاب با موضوع محرم در جمع عزاداران حسینی، فیلم معرفی را با هشتک هر هیئتی یک کتاب در صفحه هیئت یا صفحه شخصی بارگزاری یا به آدرس اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه @kermanshah_pl در فضای اینستاگرام ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه افزود: کارت عضویت یک‌ساله کتابخانه‌های عمومی استان برای افرادی که در طرح مذکور مشارکت داشته باشند، به صورت رایگان صادر می‌شود.

او از همکاری خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی، کانون مداحان استان و شهرستان کرمانشاه و جامعه ایمانی مشعر که در برگزاری این برنامه نهایت همکاری با نهاد کتابخانه‌ها را داشتند تشکر و قدردانی کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار