افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی

استاندار آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی در هفته دولت امسال نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می شود که در بخش اقتصادی با افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۹ پروژه با سرمایه گذاری ۵۱۱ میلیارد تومانی برای یکهزار و ۵۳۷ نفر ایجاد اشتغال می شود.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در بخش عمرانی نیز ۴۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.علاوه بر این ۵۶ پروژه نیز با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

شهریاری بیان کرد:رویکرد عمده در برنامه های هفته دولت بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و موثر در زندگی مردم است. توجه ویژه به مناطق محروم و کاهش شکاف عدالتی با رویکرد توسعه متوازن در این هفته با افتتاح پروژه ها تا حدود بسیاری محقق می شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت:یکی از سیاست های جدی استان از سه سال قبل توزیع عادلانه اعتبارات برای دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه است که بر این اساس در این هفته بسیاری از دستگاه های خدمات رسان خدمات مهمی را کلید خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.