اخبار حوادث امروز دوم شهریور ماه ۹۹؛

از دستگیری یک سارق حرفه‌ای تا کشف محموله قاچاق در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (دوم شهریور ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوم شهریور سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۸ فقره سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، پس از کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت درسطح شهرخرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت سیم برق و سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ ترکارانی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کشف محموله قاچاق انواع اقلام بهداشتی

با هوشیاری و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در آبادان محموله‌ای بالغ بر ۴۰ هزار عدد از انواع اقلام بهداشتی کشف شد.

این محموله شامل ماسک‌های فیلتردار، لباس ایزوله، دستکش جراحی و دستگاه‌ها و ماسک‌های تنفسی مورد نیاز بیماران بخش مراقبت‌های ویژه حین خروج از کشور ضبط شد.

این اقلام برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شهرستان شده و شناسایی عوامل پشت پرده منفعت طلب از سلامت و بهداشت مردم در این شرایط خطیر کرونایی در دستور کار نیرو‌های اداره اطلاعات قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
درود