استاندار ایلام:

هفته دولت فرصتی برای امید آفرینی با تبیین خدمات نظام است

سلیمانی دشتکی گفت: هفته دولت فرصتی برای امید آفرینی با تبیین و تشریح دستاورد‌ها و خدمات نظام و گزارش کار دولتمردان به آحاد مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در پیامی به مناسبت آغاز هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهداء گرانقدر بویژه شهیدان رجایی و باهنر و زمانی مناسب برای امید آفرینی با تبیین و تشریح خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولتمردان به آحاد مردم و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی بین مردم و مسیولان به شمار می‌رود.

او تاکید کرد: اکنون که کشور و مردم از یک طرف با شدیدترین انواع تحریم‌های ظالمانه مواجه است و از طرفی با شیوع و همه گیری کرونا درگیر است می‌طلبد مسئولان در این شرایط سخت با همراهی بیشتر در کنار مردم باشند و خدمات مثبت نظام و دولت را بصورت واقع بینانه به مردم ارائه دهند و نقشه‌های شوم دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را نقش بر آب سازند.

استاندار ایلام در ادامه این پیام اضافه کرد: به یقین با ایمان، امید و توکل به قدرت لایزال الهی و با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی ملت بزرگ ایران از این شرایط سخت و دشوار نیز عبور خواهد کرد و باز راه اقتدار و سرافرازی را طی خواهد کرد.

سلیمانی دشتکی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از تلاش‌ها و خدمات صادقانه و بی منت همه اعضاء خانواده دولت به خصوص مسؤلان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و ... در استان ایلام و شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی ملت ایران به ویژه مردم شریف استان و موفقیت دولت تدبیر و امید را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.