برنامه ریزی برای برگزاری کلاس‌های درسی با رعایت ضوابط بهداشتی در اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: باید برنامه ریزی‌های لازم برای مدیریت و برگزاری کلاس‌ها با رعایت ضوابط بهداشتی به صورت حضوری انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری در اولویت بوده و به لحاظ کیفیت آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است.

او افزود: با بیان اینکه روند نزولی کرونا در استان آغاز شده، اظهار امیدواری کرد تا زمان سال تحصیلی جدید وضعیت استان سفید شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در وضعیت سفید نیز لازم است اقدامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس در صورت برگزاری کلاس‌های حضوری اجرا شود.

ندایی گفت: با توجه به تقاضای ثبت نام در برخی مدارس، لازم است شرایط ثبت نام در کلیه مدارس به صورت شفاف به والدین دانش آموزان اعلام شود.

او با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص الکترونیکی کردن خرید کتاب و آموزش مجازی، این برنامه‌ها را در وضعیت کنونی قابل تقدیر دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با ارائه گزارش از اقدامات انجام گرفته در خصوص آموزش دانش آموزان در وضعیت کرونایی از برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید در وضعیت هوی مختلف خبر داد.

احمد ناصری افزود: برنامه‌های مختلف آموزشی برای ارائه دروس و آموزش‌ها در فضای مجازی اجرا شده و مورد استقبال والدین قرار گرفته است.

او در ادامه با اشاره به حذف بخاری‌های نفتی از مدارس در کل استان گفت: سیستم گرمایشی ۵۱۹ مدرسه با هزار و ۳۶۹ کلاس درس با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط نوسازی و تجهیز مدارس از بخاری نفتی به گازی تغییر یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: همچنین در راستای تامین زیرساخت‌ها و فضای آموزشی ایمن، استفاده از مدارس خشتی نیز پایان یافته و ساختمان‌های استاندارد احداث می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار