دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر در مراسم ماه محرم اجرا شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: دستورالعمل ۱۷ بندی ستاد مبارزه با کرونا استان در مراسم ماه محرم اجرا شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: دستورالعمل کشوری نحوه برگزاری مراسم محرم تدوین و پس از ابلاغ در ستاد ملی کرونا از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ شد.

او افزود: با برگزاری نشست‌های تخصصی در ستاد کرونای استان و بر اساس دستورالعمل ابلاغی پیشنهادات لازم جهت بومی‌سازی دستورالعمل تدوین شد و در نهایت، در قالب ۱۷ ماده دستورالعمل بومی مراسم محرم بوشهر به تصویب رسید.


بیشتر بخوانید

محرمی متفاوت برای دیاری که نوای عزایش خاص است


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر  ادامه داد: برنامه‌های عزاداری امسال از اول تا دهم محرم، با رعایت ضوابط که ستاد ملی مقابله با کرونا آن را تصویب کرده و مسئولیت نظارت بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اجرا خواهد شد.

سروستانی افزود: هیئت‌های مذهبی در زمان شیوع ویروس کرونا پرچمدار مبارزه با این ویروس منحوس بوده‌اند، و در راستای تامین سلامت عزاداران، با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، ضمن اقامه عزاداری‌های محرم و صفر در جهت مقابله با ویروس کرونا و ارتقا سلامت جامعه حرکت خواهند کرد.

او با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی عزاداری‌ها هستند گفت: امیدواریم با امداد‌های الهی و عنایات حضرت آقا امام حسین (ع) این دوران را پشت سر بگذاریم و با جدی گرفتن نظارت‌ها و رعایت ضوابط بهداشتی نسبت به ادای دین به ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) اقدام کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.