بستری شدن ۶۳ بیمار با علائم کووید ۱۹ درالبرز /فوت ۷ البرزی براثر کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی٢۴گذشته ۶۳ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۴۵ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۳ مورد در بیمارستان‌ها بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که در حال حاضر تعداد ۴۷۷ نفر شامل موارد  قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۷۸ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ است.

کریم گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۹۸ نفر رسید.

او با اشاره به اینکه تعداد ۹۶ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستندافزود: تعداد بیماران بستری شده‌ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۵ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۴ هزارو ۷۴۸ نفر بوده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۵۶ نفر مورد قطعی مثبت و بستری شده اند.

کریم گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۳۵۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شدند.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.