۵۵ طرح عمرانی خدماتی در هشترود بهره‌برداری می‌شود

 فرماندار هشترود گفت: ۵۵ طرح عمرانی خدماتی با ۸۵.۵ میلیارد ریال هزینه کرد در طول هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود گفت: ۵۵ طرح عمرانی خدماتی شامل گازرسانی، آبرسانی، آسفالت و جاده‌های روستایی با ۸۵.۵ میلیارد ریال هزینه کرد در طول هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید که از نظر اعتباری ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته است.

او گفت: در طول این هفته ۱۳ طرح گازرسانی به روستا‌ها بهره برداری می‌شود و تعداد روستا‌های برخوردار از گاز به ۹۵ درصد می‌رسد.

امینیان همچنین از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی هشترود خبرداد و گفت: این درمانگاه با هزینه ۲۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و بیش از۱۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار هشترود همچنین از کسب رتبه نخست شهرستان در استان در جذب اعتبارات روستایی خبرداد و گفت: بیش از۳۰ میلیارد تومان برای احداث واحد‌های  دامی، گلخانه‌ای و فرآورده‌های معدنی اختصاص یافته است.

امینیان همچنین از هزینه ۴ میلیارد تومانی برای بهسازی مسکن مهر و هزینه چهار میلیاردی برای آبرسانی به شهر نظرکهریزی خبرداد و گفت: بهره برداری از معادن شهرستان به راه‌های روستایی خسارت زیادی وارد کرده و برای نخستین بار در استان، ۲.۶ میلیارد تومان برای بهسازی و احداث راه‌های روستایی اعتبار جذب شده که امسال هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار