به مناسبت هفته دولت؛

کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی در مهاباد افتتاح می‌شود

فرماندار مهاباد گفت: به مناسبت هفته دولت کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به این شهرستان در هفته دولت، با اختصاص مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های زیرگذر در تقاطع قم قلعه-دریاس و روگذر در تقاطع کوسه کهریز موافقت کرد.

شجاعی افزود: در اولین روز از هفته دولت پروژه گاوداری در روستای قوزلوی سفلی بخش خلیفان به عنوان آزمایشی و ۳ طرح دیگر جهاد کشاورزی در روستا‌های بخش خلیفان و در دومین روز از این هفته سالن ورزشی چند منظوره شهید رجایی با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.


بیشتر بخوانید


هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.