فصل مقابله با کوخه نشینی در استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از آغاز فصل مقابله با کوخه نشینی در استان خبر داد.

 فرهاد قلی‌نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی‌نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: در این فصل به دلیل فعالیت گسترده و وسیعی که باید در مناطق حفاظت شده استان انجام گیرد و با توجه به کمبود نیرو، بی‌شک باید همه محیط‌بانان سخت‌کوش و فعال استان در این مدت حضور قاطعانه داشته باشند.

او ادامه داد: روسای پاسگاه‌های محیط‌بانی و روسای ادارات شهرستانی باید موارد پشتیبانی را به خوبی مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: اقدامات گسترده‌ای نیز در سطح استان برای هماهنگی با دیگر ارگان‌های مرتبط انجام داده‌ایم تا در راه مقابله با کوخه‌نشینی، بتوانیم از همه ظرفیت‌های نظامی، انتظامی و امنیتی استان بهره ببریم.


بیشتر بخوانید

۸ کوخه زنده گیری پرندگان در استان بوشهر تخریب شد


 قلی نژاد افزود: تلاش کردیم که با حمایت استاندار محترم، مساله مقابله با کوخه نشینی در ستاد هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز نیز مطرح شود و به عنوان مساله‌ای مهم به آن توجه شود.

او  از مشخص شدن مناطق حساس استان که در آن مناطق بیشترین کوخه نشینی انجام می‌شود گفت: باید مسیر‌ها و معابر خروجی استان را نیز در این مدت جهت مقابله با کوخه نشینی به دقت رصد کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تاکید کرد: تلاش‌های گسترده محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست استان همچنان با قدرت و هماهنگی بیشتری برای روز‌های آینده تداوم خواهد یافت و از همه شهروندان دوستدار محیط زیست استان بوشهر درخواست دارم تا با محیط بانان همکاری و مشارکت داشته باشند و از تنوع زیستی کشور و استان حفاظت شایسته تری داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.