وضعیت نابسامان روشنایی جاده نمایشگاه بین المللی بیرجند

جاده نمایشگاه بین المللی بیرجند مدت‌ها است که از نبود روشنایی رنج می‌برد و درمسیر این جاده هیچ تیر چراغ برقی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، این جاده که علاوه بر نمایشگاه بین المللی شهرک بعثت به مزار رزگ هم ختم می‌شود از تردد بالایی برخوردار است و نبود تیر چراغ برق و روشنایی در این مسیر باعث نارضایتی مردم شده است.

افرادی که از این مسیر عبور می‌کنند می‌گویند‌ ای کاش فلکه‌ای که در این مسیر واقع شده دارای روشنایی بود، زیرا تا کنون چندین تصادف در اثر نبود روشنایی و سرعت زیاد رانندگان اتفاق افتاده و ماشین‌ها به فلکه برخورد کرده اند.

از طرفی مردم می‌گویند عبور حیواناتی مانند سگ‌ها در این مسیر تاریک، امکان خطر تصادف را بسیار بالا می‌برد.


بیشتر بخوانید


تامین روشنایی در صورت تخصیص اعتبار

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: روشنایی مسیر حد فاصل بلوار دانشگاه پیام نور تا نمایشگاه بین المللی خارج از محدوده خدمات شهری و روستایی است.

او افزود: در صورت وجود برنامه اجرایی برای تامین روشنایی این مسیر باید منابع آن نیز تامین شود.

دادگر بیان کرد: در این خصوص پارسال مکاتباتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد و امسال نیز اگر منابعی برای این طرح برای شرکت برق تخصیص پیدا کند آمادگی اجرایی شدن آن را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار