تمدید جشنواره داستان نویسی کودک و نوجوان در استان قزوین تا نیمه شهریور

مهلت شرکت در اولین دوره جشنواره داستان نویسی کودک و نوجوان استان قزوین تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: جشنواره داستان نویسی کودک و نوجوان با هدف توسعه ادبیات کودک و نوجوان و به منظور شناسایی استعداد‌های داستان نویسی استان قزوین در گروه سنی کودکان و نوجوانان (کودکان ۸ تا ۱۲ سال و نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال) و با استفاده از بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

 اسماعیلی افزود: تمام کودکان و نوجوانان علاقمند به داستان نویسی می‌توانند در این مسابقه با موضوعات قزوین و سنت‌های آن و مهاجرت به قزوین شرکت کنند.

او افزود:شرایط این جشنواره این گونه می باشد که داستان‌های ارسالی حداکثر ۵ هزار کلمه باشد و داستان‌های ارسالی نباید قبلا در هیچ کتاب، مجله و رسانه‌ی مکتوبی منتشر شده باشند و هر فرد می‌تواند با ۳ اثر در این دوره شرکت کند.

 اسماعیلی اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌تواند جهت ثبت نام و ارسال اثر خود را به سایت ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

به گفته او، دبیرخانه اولین دوره جایزه داستان نویسی کودک و نوجوان از ۲ نفر از داستان نویسان برتر اتباع خارجی مقیم در استان قزوین و ۲ نفر از داستان نویسان دارای معلولیت به مناسبت هفته بهزیستی به طور ویژه تقدیر به عمل خواهد آورد و به تمامی شرکت کنندگان در این دوره گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه گفت: جشنواره داستان نویسی کودک و نوجوان استان قزوین با همکاری معاونت فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و موسسه فرهنگی و هنری خانه سازندگان اندیشه فردا، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار