آغاز اجرای ۶ طرح بازآفرینی شهری در استان همدان

اجرای ۶ طرح بازآفرینی شهری در استان همدان همزمان با هفته دولت آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید صالحی امیر، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز به کار ۶ طرح بازآفرینی شهری در استان با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

او اضافه کرد: در شهرستان ملایر طرح بهسازی فاضلاب در راستای افزایش کیفیت سطح زندگی اهالی محل و کمک به دستگاه‌های خدمات رسان با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: در شهرستان نهاوند طرح آسفالت محله جوادیه با اعتبار ۸ میلیارد ریال جهت کمک به بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی با هدف افزایش کیفیت زندگی اهالی آغاز می شود.

صالحی امیر ادامه داد: همچنین در این شهرستان به منظور ساماندهی مسیل اصلی شهر از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک به شهرداری پرداخت می‌شود.

صالحی یادآور شد: در هفته دولت اجرای طرح احیا بهسازی و نوسازی محله مرکزی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان فامنین، ساخت فضای تفریحی ورزشی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان کبودرآهنگ و نوسازی و بهسازی محله مرکزی با اعتبار ۵ میلیارد ریال در شهرستان تویسرکان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.