بسته اخبار حوادث قزوین امروز دوم شهریور ۹۹؛

کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین/ یک کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوم شهریور سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد مستقر در عوارضی  شماره ۲ قزوین –تهران حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۴ کیلو و ۸۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

یک کشته در حادثه رانندگی

رئیس پلیس راه استان گفت: در محور رشت –قزوین بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند راننده خودرو جان باخت و سرنشین آن هم مجروح شد.

به گفته سرهنگ فرهاد ذاکری منش، علت حادثه در دست بررسی است.

دستگیری ۱۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر به مدت ۴۸ ساعت در شهر‌های شریفیه و بیدستان شهرستان البرز اجرا شد.

سرهنگ منصوری افزود: در مدت اجرای این طرح ۱۰ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر، ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر و انواع اقلام آن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

۱۵ معتاد متجاهر و خرده فروش در دام پلیس شهرستان قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با هنجارشکنان – ارازل و اوباش و پیشگیری از نزاع خیابانی در محدوده کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ اجرا شد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در این طرح ۱۵ معتاد متجاهر و خرده فروش با مقادیری مواد مخدر و تعدادی از ارازل واوباش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: همچنین در اجرای این طرح ۶ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

ارتباط تلفنی فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم در سامانه ۱۹۷

دفتر نظارت همگانی بازرسی استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان به همراه جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حضور در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ به صورت تلفنی به مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی خواهد کرد.

این جلسه در روز دوشنبه سوم شهریور ماه از ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۲ به صورت تلفنی برگزار خواهد شد.

شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی ۱۹۷ مشکلات انتظامی خود را با مسئولان مربوطه در میان بگذارند و پاسخ لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.