تکریم و معارفه فرمانده نیروی مقاومت بسیج دزفول

تکریم و معارفه فرمانده نیروی مقاومت بسیج دزفول با حضور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی حکمی از سوی سوی فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده، سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دزفول معرفی شد.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: استفاده از ظرفیت مردم در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ماموریت مهمی و اساسی سپاه پاسداران است.

او به خدمات مختلف سپاه پاسداران در حوزه‌های فرهنگی، سازندگی، نظامی اشاره کرد و افزود: یکی از خدمات ارزنده این نهاد انقلابی، استفاده ظرفیت نیروی مقاومت بسیج در مقابله با کرونا است که گندزادیی و ضد عفونی معابر و اماکن عمومی، تولید ماسک، و حتی تطهیرمتوفیان ناشی از کرونا، از اقدامات بسیجیان بود که بصورت جهادی موارد میدان شدند و در این مسیر خدمات خوبی به مردم ارائه کردند.

شردار شاهوارپور تصریح کرد: ظرفیت بسیج عمقی پایان ناپذیر دارد و هرجا که احساس خلع باشد بسیج آماده ظرفیت سازی و خدمت بوده و سازماندهی و آموزش بسیجیان در زمینه خدمت به مردم و نظام اسلامی از افتخارت این نهاد است.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: خلع سازندگی یک خلع سنگین در کشوراست که از زمان قبل از انقلاب و جنگ تحمیلی هنوز آثار آن باقی است و آبرسانی به مناطق و روستا‌های محروم، مرمت جاده، ساخت خانه ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و توزیع کمک‌های مومنانه به نیازمندان  از اقدامات و فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیجیان علاوه بر تامین امنیت در کنار نیروی انتظامی، در حوزه مسائل فرهنگی نیز با محوریت امان جمعه خدمات شایسته‌ای دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.