با حضور معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه سازمان بیمه سلامت کشور؛

افتتاح ساختمان بیمه سلامت استان همدان

ساختمان جدید بیمه سلامت استان همدان، با ۱۰ میلیارد تومان هزینه، به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان بیمه سلامت استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرجی، مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: ساختمان جدید بیمه سلامت استان همزمان با هفته دولت در یازده طبقه با زیر بنای ۳ هزار و ۳۰۰ متر به بهره برداری رسید.

او افزود: از جمعیت ۱ ملیون و ۷۴۰ هزار نفری استان همدان، ۹۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که ۵۶۰ هزار نفر از این تعداد روستایی هستند.

هم اکنون در استان همدان، ۱۵۰ پزشک، ۱۸۰ داروخانه، ۵ آزمایشگاه و ۱۹ بیمارستان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند. همچنین در طرح بیمه سلامت ۱۳۸ مرکز جامع روستایی در استان همدان وجود دارد. به گفته مدیر کل بیمه سلامت استان همدان، بیشتر پرداخت‌ها به مراکز طرف قرارداد استان تا تیرماه تسویه شده است.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه سازمان بیمه سلامت کشور هم توسعه و ارتقای کیفی خدمات دهی به مردم در حوزه سلامت را لازم و منوط به استفاده از ظرفیت سازمان‌های الکنرونیک دانست.

 رامزی زمان حاضر را در زمینه پرداخت‌های بیمه سلامت، دوران طلایی بیمه سلامت توصیف کرد و گفت: این بیمه در کشور پرداختی‌های ۱ ماه داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها و ۳ ماه بیمارستان‌ها را بدهکار است.

ساختمان جدید بیمه سلامت استان همدان، در خیابان جهاد قرار دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.