نام نویسی هفت هزار و ۸۲۶ متقاضی برای دریافت تسهیلات کرونایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به نام نویسی هفت هزار و ۸۲۶ متقاضی برای دریافت تسهیلات کرونایی گفت:ثبت نام این متقاضیان درسامانه تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا تکمیل شده است.

تسهیلات کروناییبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: هفت هزار و ۸۲۶ پرونده با تقاضای ۱۴۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات پس از بررسی و تایید در اختیار بانک‌ها قرارگرفته است.

یوسفی با بیان اینکه ۲۷ پرونده هم با ۴ و نیم میلیارد تومان در دست بررسی است گفت:۱۵۲ میلیارد تومان برای این مشاغل درنظر گرفته شده است.

او افزود: تاکنون تسهیلات ۲ هزارو ۲۷ پرونده به مبلغ ۳۱۹ میلیارد ریال پرداخت شده و تحقق عملکرد پرداخت نسبت به رقم درخواستی ۲۱.۶ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۷۱ درصد از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان نهایی، مربوط به کارگاه‌های دارای کد بیمه و بقیه مربوط به کارگاه‌های بدون کد بیمه است..

او با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات گفت: این مدت برای واحد‌های دارای کد بیمه تا نیمه شهریورماه و برای کارگاه‌های بدون بیمه تا پایان شهریورماه  امسال تمدید شده است.

یوسفی گفت: برای حمایت از گروه‌های آسیب‌دیده از کرونا، ممنوعیت داشتن چک برگشتی و معوقات بانکی برای پرداخت تسهیلات، مستثنی شده است.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.