شجاعی: تلاش می‌کنیم استقلال در سوپر لیگ بسکتبال تیمداری کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: ما برای بالا بردن هیجان و کیفیت سوپر لیگ بانوان به دنبال تیم‌های صاحب نام هستیم.

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور باشگاه استقلال در لیگ بسکتبال آقایان و بانوان اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه استقلال جواب تماس‌های ما را نمی‌دهد. شاید به دلیل پربرخورد بودن بسکتبال و مجوز شروع نداشتن لیگ، باشگاه استقلال جواب ما را نمی دهد.

او افزود: سرنوشت لیگ بسکتبال مشخص نیست. ما بعد از گرفتن مجوز به سراغ باشگاه‌های صاحب نام خواهیم رفت. باشگاه‌های پیکان و ذوب‌آهن آمادگی حضور در لیگ را دارند، باشگاه استقلال هم یکی دیگر از باشگاه‌هایی است که می‌تواند در سوپر لیگ بسکتبال بانوان حضور داشته باشد.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در خصوص تیم داری باشگاه استقلال در سوپر لیگ بانوان گفت: ما برای بالا بردن هیجان و کیفیت سوپر لیگ بانوان به دنبال تیم‌های صاحب نام هستیم. ما در خصوص سوپر لیگ بانوان یک جلسه با سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال داشتیم و در پایان موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال را برای حضور این باشگاه در لیگ بانوان گرفتیم.  برآورد هزینه‌ها را هم که از ما درخواست کرده بودند را تقدیم باشگاه استقلال کردیم. استقلال به دلیل بالا بودن هزینه لیگ بسکتبال آقایان فقط حضور در سوپر لیگ بانوان را قبول کرد.

او افزود: مدتی است برای نهایی شدن حضور باشگاه استقلال در سوپرلیگ بانوان تلاش می کنیم، اما کسی در این باشگاه  پاسخگوی ما نیست. بنده این موضوع را رها نخواهم کرد. فدراسیون بسکتبال اولین فدراسیونی بود که از باشگاه استقلال قول حضور در این رشته ورزشی را گرفت. البته هنوز شرایط برگزاری سوپر لیگ بانوان فراهم نشده است و مشخص نیست سوپر لیگ برگزار می‌شود یا خیر.

او در ادامه گفت: مطمئن باشید برنامه‌ریزی لیگ انجام شود به سراغ باشگاه استقلال خواهیم رفت. ما با مشکلات باشگاه‌ها آشنا هستیم. تمام باشگاه‌ها با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند و فقط برخی از تیم‌ها خوش‌قول هستند. مشکلات مالی فقط مختص باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست. هزینه استقلال برای حضور در سوپر لیگ بسکتبال بانوان، یک‌دهم فوتبال است.

شجاعی در خصوص حضور باشگاه‌ها در بخش بانوان گفت: حضور بانوان در ورزش در واقع باید از فوتبال شروع می‌شد و وزارت ورزش، باشگاه ها را مجبور می کرد در رشته های دیگر در بخش بانوان تیمداری کنند. به نظرم باشگاه‌های فرهنگی ورزشی باید حتماً تیم بانوان داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: هزینه‌ سالانه سوپر لیگ بسکتبال بانوان، دستمزد یک بازیکن فوتبال هم نیست.


بیشتریخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار