بارسلونایی‌ها پاداشی به لیورپول نمی‌دهند!

تیم فوتبال بارسلونا بابت قهرمانی فیلیپ کوتینیو به همراه تیم بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به لیورپول پاداشی نخواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, فیلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی که سال ۲۰۱۸ از لیورپول به بارسلونا پیوست، پس از اینکه نتوانست انتظارات کاتالان‌ها را برآورده کند به طور قرضی به بایرن مونیخ منتقل شد.

حالا پس از اینکه کوتینیو به عنوان بازیکن قرضی بایرن مونیخ با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت، شایعاتی مطرح شد که بر اساس بندی از قرارداد لیورپول با بارسلونا، این تیم اسپانیایی باید تقریبا ۵ میلیون پوند پاداش به قرمز‌های انگلیسی پرداخت کند، اما این خبر خیلی زود تکذیب شد.

طبق اعلام سایت "لیورپول اکو" بر خلاف شایعات مطرح شده، تیم فوتبال لیورپول به خاطر قهرمانی ستاره سابق خود در لیگ قهرمانان اروپا، از بارسلونا هیچ پاداشی دریافت نخواهد کرد.

این سایت ضمن تکذیب این خبر تأکید کرد که تنها پاداش باقیمانده‌ای که تیم یورگن کلوپ می‌تواند از طرف اسپانیایی بگیرد فقط مربوط به تعداد بازی‌های کوتینیو است.

بر اساس این گزارش لیورپول ژانویه سال ۲۰۱۸ کوتینیو را با مبلغ ۱۰۶ میلیون پوند اولیه به بارسلونا فروخت و علاوه بر آن بند‌هایی در قرارداد گنجاند تا بتواند ۳۶ میلیون پوند دیگر نیز بابت پاداش از طرف مقابل بگیرد.

در واقع لیورپول فقط ۴.۴ میلیون پوند از حداکثر مبلغ قید شده در قرارداد را دریافت نکرده که با توجه به دوران سختی که این مهاجم برزیلی در بارسلونا داشته بسیار تعجب آور است.

۴.۴ میلیون پوند نهایی در صورتی به لیورپول پرداخت می‌شود که کوتینیو ۱۵ بازی دیگر برای بارسلونا انجام دهد، که آن هم با توجه به اینکه ستاره سابق لیورپول در نیوکمپ مغضوب واقع شده است بعید به نظر می‌رسد، مگر این که رونالد کومان سرمربی جدید بارسا نظرمثبتی روی او داشته باشد.

قهرمان لیگ برتر انگلیس به دلیل رسیدن بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در طی ۲ فصل گذشته، تقریباً ۹ میلیون پوند از این تیم پاداش گرفته است، اما هیچ پاداشی برای قهرمانی در رقابت‌های باشگاهی اروپا در قرارداد کوتینیو وجود ندارد.

اوج کار کوتینیو در این فصل بدون شک پیروزی ۸ بر ۲ بایرن مونیخ برابر بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که این بازیکن برزیلی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و ۲ گل زد و یک پاس گل داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار