توزیع ۷۵ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۷۵ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی،مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل شهرستان مشکین شهر با بیان اینکه جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها برای خدمات رسانی هرچه بیشتر و مطلوب به مردم توزیع لاستیک همچنان ادامه دارد گفت: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه حواله‌های صادره برمبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می‌شود تصریح کرد: رانندگان ناوگان‌های برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش خود می‌توانند با در دست داشتن اسناد و مالکیت خود برای دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل ونقل کالا با ۷ هزار و ۷۸۹ ناوگان را در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۲۷۴ راننده در حوزه کالا به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وثوقی ضمن قدردانی از تلاش‌های رانندگان سخت کوش وضعیت حمل ونقل کالا و بار را در استان عادی و روان دانست و بیان کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل ونقل انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.