آموزش مجازی دروس نظری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دروس نظری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ –۱۳۹۹ با محوریت آموزش مجازی ارائه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مقدمی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه آموزش‌های نظری در نیمسال تحصیلی آینده این دانشگاه با محوریت آموزش مجازی خبر داد.

او افزود: حفظ سلامت دانشجویان با ادامه آموزش‌ها و با کیفیت مناسب در شرایط همه گیری بیماری کووید ۱۹ مورد تاکید فعالان در حوزه آموزش دانشگاه است.

مقدمی اظهارداشت: بر همین اساس با توجه به امکانات موجود در دانشگاه و ضرورت ارتقای آموزش مجازی، دروس نظری در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ –۱۳۹۹ با محوریت آموزش مجازی ارایه می‌شوند.

او با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی ها، میزان مشارکت اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سامانه نوید بیش از ۹۶ درصد و میزان مشارکت و حضور فعال دانشجویان نیز بیش از ۷۰ درصد بوده است، گفت: شیراز با این میزان مشارکت اساتید و دانشجویان، در بین دانشگاه‌های مادر کشور جایگاه خوبی دارد که برای نیمسال تحصیلی جدید نیز باید برنامه ریزی‌های مناسب صورت پذیرد.

محسن رازقی مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ امور مربوط به تشکیل پرونده، نام نویسی، انتخاب واحد و ارایه آموزش‌ها به شیوه غیرحضوری صورت می‌پذیرد.

او افزود: در نشست شورای آموزشی دانشگاه فرآیند میهمانی و انتقال دانشجویان و شیوه تعامل با دانشجویانی که به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موفق به حضور در امتحانات مجازی نشده بودند نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار