راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری بیمارستان امام رضا (ع)

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری بیمارستان امام رضا (ع) مشکل کمبود اکسیژن در این بیمارستان نخواهیم داشت.

راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری بیمارستان امام رضا (ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مراحل جانمایی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان امام رضا (ع) در حال انجام است و به زودی یک دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری در اختیار این بیمارستان قرار می‌گیرد.

او گفت : با نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری بیمارستان امام رضا (ع) مشکل کمبود اکسیژن در این بیمارستان نخواهیم داشت.

ایمانی افزود : مشکلات ساختمان بیمارستان گلستان نیز بررسی و به مشاور و پیمانکار مربوطه ارجاع داده شده است و در حال پیگیری است.

او افزود : در خصوص دوسویه کردن برق بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی اقدامات و مذاکرات لازم انجام شده و به زودی محقق خواهد شد.

ایمانی ادامه داد : این قابلیت بسیار خوبی برای بیمارستان‌های استان است و با اجرای آن در آینده شاهد قطع برق در بیمارستان‌ها نخواهیم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.