در بسته حوادث ۴ شهریور ماه بخوانید؛

دستگیری عامل تیراندازی به منازل در ماهشهر

حوادث امروز سه شنبه ۴ شهریور ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۴ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری عامل تیراندازی به دَر منازل با کمک کلانتری ۱۱ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع ۲ فقره تیرانداری به دَر منازل شهروندان در سطح شهرستان دستور ویژه به رئیس کلانتری ۱۱ جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی صادر شد.

او افزود: ماموران شعبه اطلاعات کلانتری ۱۱ ماهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق شدند شخصی که اقدام به تیراندازی منازل در سطح حوزه استحفاظی نموده بود را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و بازرسی‌های انجام شده از منزلش یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاپی عنوان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیسی به ۲ فقره تیراندازی دَر منزل اعتراف نمود که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: با هدف  برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای، مأموران انتظامی این فرماندهی با تلاش اطلاعاتی ۵ سارق اماکن خصوصی در سطح شهر رامهرمز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های ماموران پلیس به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان رامهرمز اعتراف کردند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: اماکن خصوصی خود را به لوازم ایمنی مجهز، از نگهداری وسایل ارزشمند خودداری کنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.