تقویت زیرساخت‌های ارتباطی استان کرمانشاه با هزینه ۳۰ میلیارد تومانی

مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت کرمانشاه گفت: در هفته دولت چهار پروژه برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی استان افتتاح می‌شود که برای آن‌ها ۳۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حمیدرضا نوشادفر مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت کرمانشاه  گفت:کابل کشی مسیر‌های کرمانشاه پاوه با توجه به صعب العبور بودن و شرایط خاص منطقه یکی از پروژه‌های سخت، حساس و مهم استان بود که ه باتلاش همکاران شرکت و دستگاه‌های اجرایی استان به بهره برداری رسید.

او افزود: در مسیر کرمانشاه – پاوه ۱۲۷ کیلومتر و اسلام آبادغرب – دم زانوگه هم ۱۲۱ کیلومتر فیبرنوری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشادفر گفت: یکی دیگر از مهمترین پروژه‌ها، توسعه و تکمیل زیرساخت برق در قلعه غازی، صحنه، کوه نوح، نوریاب و مادیان است که در هفته دولت ۱۰ هزار وات به ظرفیت برق این مناطق افزوده می‌شود.

او ادامه داد:  شهرستان‌های اسلام آبادغرب، قصرشیرین، گیلانغرب، جوانرود، کنگاور، کرند و سرپل ذهاب در طرح توسعه و تکمیل زیرساخت برق قرار داشتند که در این شهر‌ها هم سه هزار و ۵۰۰ وات به ظرفیت قبلی آن‌ها اضافه می‌شود.

مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت استان کرمانشاه بر تقویت ارتباطات درون استانی تاکید کرد و گفت: یکی دیگر از پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح می‌شود دستیابی به سرعت ۷۰ گیگابیت بر ثانیه است که موجب سهولت دسترسی مردم به خدمات فراوانی می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.