امدادرسانی به ۱۲۰ حادثه دیده سیل در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۲۰ نفر از حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی در خراسان جنوبی امداد رسانی انجام شده است.

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  با اشاره به اینکه نیرو‌های هلال احمر در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۳ مورد ماموریت اعزام شده اند گفت: از این ماموریت‌ها ۶ مورد جاده‌ای و ۷ مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.

او گفت: از مجموع حادثه دیدگان ۱۹ نفر مربوط به حوادث جاده‌ای و ۱۲۰ نفر مربوط به حوادث سیل و آبگرفتگی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهارکرد: با توجه به آبگرفتگی برخی منازل، ۲۰ بسته مواد غذایی و ۵۰ گالن آب بین آسیب دیدگان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه ۷۸ نفر در قالب ۲۸ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، گفت: ۲۸ خودرو و دو دستگاه لجن کش و موتور پمپ در این ماموریت‌ها به کارگیری شده است.

رضایی از انجام دو عملیات رهاسازی در حوادث جاده‌ای طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: از شهروندان خواستاریم هنگام بارش باران از قرارگرفتن در مسیر رودخانه‌های فصلی و مسیر آب پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: بنا به اعلام مدیریت بحران همچنان ۲۳ پایگاه امداد و نجات سطح استان در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار