لکه گیری و روکش آسفالت بیش از ۱۱۸۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  گفت: در دولت تدبیر و امید بالغ بر ۱۱۸۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان آذربایجان غربی زیر پوشش عملیات لکه گیری و روکش آسفالت قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  گفت: در طول خدمت دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۲ تا چهار ماهه اول سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۱۸۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت با تناژ نزدیک به یک و نیم میلیون تن آسفالت در سطح محور‌های مواصلاتی این استان انجام گرفته است.

ارسلان شکری با تاکید بر اینکه اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید باید دیده شود، ادامه داد: در دولت تدبیر و امید نزدیک به ۱۳۴ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در بزرگراهها، بالغ بر ۵۹۷ کیلومتر در راه‌های اصلی، بیش از ۱۹۸ کیلومتر در راه‌های فرعی و بیش از ۲۵۰ کیلومتر در راه‌های روستایی لکه گیری و روکش آسفالت انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در خصوص سایر اقدامات موفق دولت تدبیر و امید اظهار کرد: در طول این مدت همچنین نزدیک به ۲۴۰ هزار متر مربع چاله پرکنی و نزدیک به ۳۵۰۰ کیلومتر شانه سازی موضعی هم در سطح محور‌های کل استان اقدام شده است.

شکری گفت: در حوزه نگهداری راه‌ها به اصلاح شیب شیروانی به میزان ۲۸۰۰ کیلومتر، جدول گذاری به میزان بالغ بر ۳ هزار کیلومتر، پاکسازی و تسطیح حریم به میزان نزدیک به ۱۴ هزار کیلومتر، تسطیح راه‌های شنی به میزان بالغ بر ۱۰ میلیون متر مربع، خاکبرداری و ریزش برداری به میزان نزدیک به۹۰۰ هزار متر مکعب و لایروبی و تنقیه پل‌ها به مساحت نزدیک به ۱۸ هزار متر مکعب انجام یافته است که این مسیر همچنان ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین از تنظیم بستر رودخانه‌ها ۱۸۷ هزار متر مکعب، تنظیم کانال‌ها به طول بالغ بر ۳۰ هزار کیلومتر، رفع نقاط کور با ۵۳۴ متر مکعب خاکبرداری، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی پاسگاه پلیس راه به تعداد ۱۸۲ مورد، تعمیر و مرمت ۵۹۰ دستگاه پل در سطح استان و رفع نقاط مستعد حادثه و حادثه خیز به تعداد ۲۱۵ مورد در سطح استان بعنوان دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در این حوزه اشاره کرد.

شکری یادآور شد: در طول خدمت دولت تدبیر و امید ساماندهی و احداث کنارگذر پل‌های بزرگ به تعداد ۱۵۰ مورد انجام گرفته و سالانه بالغ بر ۳۰ هزار تن نمک و دو برابر آن معادل ۶۰ هزار تن ماسه در انبار‌های نمک جهت راهداری زمستانی ذخیره می‌شود و نیز هر ساله علاوه بر برف روبی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، نگهداری و برفروبی ۱۴۵۰ کیلومتر راه مرزی و آنتنی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.