پلمب انبار سیگار فاقد مجوز به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در استان زنجان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت زنجان گفت: یک انبار سیگار در استان زنجان به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبار‌ها کالا کشف و پلمب شد.

پلمپ انبار سیگار به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،اسماعیل مسلمی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجانگفت: با توجه به اینکه مجوز ثبت این انبار در سامانه جامع انبار‌ها در تاریخ ۲۳ فروردین ماه امسال منقضی شده بود، هیچ اقدامی در جهت تائید مجدد انبار و نیز ثبت ورود و خروج کالا صورت نگرفته بود.

او با اشاره به قانون برخورد با اینگونه واحد‌های متخلف اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا، عدم ثبت انبار و ورود و خروج کالا به عنوان قاچاق محسوب شده و باید با آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: در صورتی که بازرسین به انبار مراجعه کرده و در صورت ثبت انبار، ورود و خروج ثبت نشده باشد، مهلت یک هفته‌ای جهت ثبت رسید و حواله صادر می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان افزود: میزان موجودی این انبار بالغ بر ۴ میلیون و ۸۰ هزار نخ به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که هم اکنون پرونده آن در دست بررسی می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.