هاشمی مطرح کرد:

ضرورت تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای رفع مشکلات مردم

رییس شورای شهر تهران گفت: نباید با نقد تخریبی شرایط کار را سخت‌تر کنیم، تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای رفع مشکلات مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با اعضای هیات دولت اعلام کرد باید در عین شنیدن صدای منتقدان نگاه ویژه به جبران ضعف‌ها و کمبود‌ها داشته باشیم. ما در یک جنگ اقتصادی هستیم که دولت ترامپ علیه ایران به پا کرده است و این در حالی است که بحران قیمت نفت، رکود اقتصادی و کرونا نیز به این موضوع دامن زده است.

وی با اشاره به اینکه لازم است با نقد سالم دولت را به سمت تحرک بیشتر پیش برد، افزود: نباید نقد‌ها در سال آخر منجر به تخریب شود. در حوزه مدیریت شهری هم مانند دولت در سال پایانی قرار داریم و با همان مشکلات و چالش‌های روبه رو هستیم که دولت نیز از آن رنج می‌برد.

هاشمی بیان کرد: اکثر چالش‌ها و مشکلات متعددی که دولت در سال آخر فعالیت خود با آن مواجه است برای مدیریت شهری وجود دارد و نباید با نقد تخریبی شرایط کار را سخت‌تر کنیم. تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای رفع مشکلات مردم ضروری است و نباید از این موضوع مهم غافل شویم.

وی خاطر نشان کرد:‌دولت ترامپ در تلاش بود که اقداماتی علیه ایران انجام دهد که به دلیل درگیری‌های سیاسی این موضوع مورد توجه واقع نشد و اقدام سازمان ملل نیز امری بی‌سابقه بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار