میانگین سنی فوت شدگان بر اثر کرونا در استان کرمانشاه ۶۸ سال است

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:میانگین سنی فوت شدگان بیماری کرونا در استان ۶۸ سال است و افراد پیر و سالخورده در معرض مرگ و میر ناشی از این بیماری قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تحلیل آمار فوتی‌های کرونا در استان کرمانشاه، با اشاره به فوت ۵۰۵ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا امسال، گفت: از این تعداد ۵۹ درصد مرد و ۴۱ درصد زن بوده اند.

اومیانگین سنی فوت شدگان کرونا در استان کرمانشاه را ۶۸ سال اعلام و بیان کرد: افراد پیر و سالخورده در معرض مرگ و میر ناشی از این بیماری قرار دارند و بیشترین آمار فوتی‌های کرونا، با ۳۰۳ مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است و اسلام آبادغرب با ۴۱ مورد فوتی در رتبه بعدی قرار دارد.

او افزود: در این مدت همچنین در هرسین ۲۴ مورد، در جوانرود و سنقر هرکدام ۲۲ مورد، صحنه ۱۹ مورد، گیلانغرب ۱۷ مورد، کنگاور و سرپل ذهاب هرکدام ۱۴ مورد، روانسر هشت مورد، دالاهو پنج مورد، در قصرشیرین چهار مورد و در ثلاث باباجانی دو مورد فوتی ناشی از کرونا به ثبت رسیده است.

محمدی از تیرماه به عنوان ماه سیاه کرونا در استان یاد کرد وافزود: بیشترین تعداد قربانیان کرونا مربوط به همین ماه است و متاسفانه در این ماه ۱۷۹ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند  خرداد ماه نیز با ثبت فوت ۱۳۱ نفر در رتبه بعدی قرار دارد و در مرداد ماه نیز ۹۶ نفر را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

محمدی یادآور شد: در فروردین ماه نیز ۴۴ مورد و در اردیبهشت ما ۳۸ مورد فوت ناشی از کرونا به ثبت رسیده و کمترین تعداد قربانیان کرونا مربوط به اسفندماه  پارسال  با ثبت ۱۷ مورد فوتی در استان است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار