عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در شهرستان کنگان آغاز و یک طرح هم با مجموع اعتبار ۳۷۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در شهرستان کنگان آغاز و یک طرح افتتاح شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در شهرستان کنگان با اعتبار  ۲۵۰ میلیارد تومان آغاز و یک طرح هم با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه بندر کنگان با اشاره به عملکرد تاثیرگذار سازمان بنادر در اجرای طرح‌های بندری در کشور بیان کرد: سازمان بنادر در نقاط مختلف کشور طرح‌های ارزشمندی را شروع کرده یا به بهره‌برداری رسانده است که نشان از همت والای مدیران این سازمان در توسعه بنادر کشور است.

عبدالکریم گراوند افزود: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ میلیارد تومان طرح بندری در استان به همت سازمان بنادر نشان داد که محدودیت ها و تحریم‌ها هیچ اثری بر عزم مدیران دولت تدبیر و امید برای توسعه کشور ندارد.

او ادامه داد: با این روند همت و تلاش مدیران دولت، مشکلات در برابر مسئولان زانو زدند و افتخار دولت این است که با همه تحریم‌ها اما روند توسعه کشور را متوقف نکرده است.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۱۶۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در استان به مناسبت هفته دولت گفت: حجم ریالی طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال ۱۱۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.