معاون وزیر کشور مطرح کرد:

استانداران و فرمانداران مکلف به مراقبت از اشتغال واحد‌های تولیدی هستند

معاون وزیر کشور گفت: استانداران و فرمانداران مکلف به مراقبت از اشتغال واحد‌های تولیدی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در حاشیه دیدار از چند طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری، حفظ اشتغال واحد‌های تولیدی را ضروری دانست و گفت: استانداران و فرمانداران مکلف به مراقبت از اشتغال واحد‌های تولیدی هستند.

او افزود: وزیر کشور اولویت‌های ۳۰ گانه‌ای را به استانداران و تکالیف هفت‌گانه‌ای را به ۴۴۹ فرماندار در استان‌های ایران ابلاغ کرده است.


بیشتر بخوانید


دین پرست اضافه کرد: مراقبت از اشتغال واحد‌های تولیدی به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله این تکالیف است.

او ادامه داد: تکمیل ظرفیت اسمی واحد‌های تولیدی، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام دارای بیش از بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و احیا و بازگشت واحد‌های تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها، از دیگر موارد اولویت‌دار وزیر کشور در این تکالیف به شمار می‌رود.

دین‌پرست گفت: مراقبت از واحد‌های تولیدی مشکل‌دار و بحرانی و همچنین واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی با همکاری مسوولان ملی و استانی جزو همین اولویت‌ها است.

او افزود: طرح‌های مهم اقتصادی دارای مشکل در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکار‌های رفع این مشکلات در ستاد اقتصاد مقاومتی استان آن ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.