مدیرعامل شستا مطرح کرد؛

حمایت شستا از سهامداران شرکت‌های خود در روزهای التهاب بازار بورس

رضوانی‌فر گفت: شستا تلاش می کند در روز‌های سخت بازار بورس، به «نقد شوندگی بازار» و جمع کردن صف‌های فروش کمک کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه پشتیبانی شستا از سهامداران خُرد در روز‌های سخت بازار به دلیل ایجاد آرامش و امید به آینده بود، اظهار کرد: شستا تلاش می‌کند با رویکردی حرفه‌ای و هوشمندانه در روز‌های سخت بازار، به «نقد شوندگی بازار» و جمع کردن صف‌های فروش کمک کند.

رضوانی‌فر با اشاره به این‌که تعهد به بازارگردانی و حمایت از سهام هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه به‌هنگام و قاطع در دستور کار شستا قرار گرفت، تصریح کرد: شستا در تاریخ دوم و سوم شهریورماه حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌اش را خریداری کرد. اقدامی که به جمع شدن صف‌های فروش و چشم انداز «برگشت بازار» منجر شد.

مدیرعامل شستا بیان کرد: حمایت ۱۲۰۰ میلیارد تومانی از شرکت‌های زیر مجموعه در روز‌های منفی بازار سرمایه توسط شستا و هلدینگ‌های تابعه، نه تنها ریسک نقدشوندگی برای دارندگان سهام آن شرکت‌ها را کاهش داد، بلکه با حفظ ارزش دارایی‌های شستا، به ایجاد اطمینان خاطر برای سهام‌داران حقیقی و رفتار حرفه‌ای در بازار کمک کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار