عرضه دومین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله

سرپرست بورس منطقه‌ای کرمانشاه، از عرضه دومین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله با نماد دارا دوم خبر داد و گفت : سقف خرید این سهام برای هر نفر حداکثر ۵ میلیون تومان است.

عرضه دومین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معاملهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اعظم فرجی سرپرست بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : اوایل سال جاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) با نماد دارا یکم شامل سهام‌های بانکی و بیمه‌ای به قیمت ۲ میلیون تومان به مردم عرضه شد.

او از عرضه دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله خبر داد و گفت : عرضه این صندوق طبق اطلاعیه سازمان بورس از امروز، چهارشنبه پنجم شهریورماه پذیره‌نویسی می‌شود که پروفوی این صندوق از ارزشمندترین و قدرتمند‌ترین سهم‌ها است.

او با بیان اینکه صندوق دوم متشکل از سهام دولت در شرکت‌های پالایشی است، افزود: این صندوق با نام «صنایع پالایش نفت» شامل شرکت پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت بندرعباس است.

فرجی به مشوق‌های جذاب این عرضه اشاره و ادامه داد: با توجه به تخفیف ۳۰ درصدی که دولت داشته و همچنین بنیادی و قدرتمند بودن پروفوی این سهام پیش بینی می‌شود استقبال خوبی از این پذیره‌نویسی شود، سقف این پذیره‌نویسی مبلغ ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

او در خصوص روال پذیره‌نویسی گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق بورس و یا بانک نسبت به انجام این پذیره‌نویسی اقدام کنند، هیچ محدودیتی ندارد افرادی که کد بورسی هم ندارند می‌توانند براساس کدملی با مراجعه به بانک در این پذیره‌نویسی شرکت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار