صباغیان:

عوارض دو درصدی سنگ آهن بافق پرداخت شود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت بروز هرگونه تغییر و تحول در شرکت سنگ آهن بافق باید حقوق مردم پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست با مسئولان، به عوارض سنگ آهن مرکزی ایران بافق اشاره کرد و گفت: باتوجه به احتمال قرارگیری این شرکت در بورس، در صورت هرگونه تغییر و تحول باید حقوق مردم و منطقه در نظر گرفته شود.

او افزود: بحث دو درصد عوارض باید استمرار داشته باشد و به منطقه داده شود.

صباغیان ادامه داد:  بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از شرکت سنگ آهن مرکزی وارد بورس می‌شود و اگر موفقیت آمیز بود در آینده این میزان افزایش می‌یابد.

او بر ضرورت تامین خوراک معدن چغارت تاکید کرد و با بیان اینکه این موضوع در حال پیگیری است، ادامه داد: تمامی آنومالی‌ها یا معدن به این شرکت واگذار شود و  هفت هزار و ۵۰۰ تن خوراک مورد نیاز اصفهان از سنگ آهن تامین شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید دولت و قانون توسعه مجلس بر واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی به بخش خصوصی است، اما قبل از واگذاری باید تمام نکات ظریف دیده و حقوق منطقه حفظ شود.

پیگیری سهام ترجیحی کارگران و ذکر آن به عنوان حقوق مردم شهرستان در قرارداد، تبدیل وضعیت نیرو‌ها و ضرورت تکمیل فولاد و چرخه فولاد از دیگر مواردی بود که صباغیان در نشست با معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس صندوق بازنشستگی و فولاد کشور و اعضای شورای شهر و شهرستان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار