تشریف بیاورید مازندران، جاده‌ها را برایتان یک طرفه می‌کنیم!

اعلام یک طرفه کردن محور‌های مازندران مخالف تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و تشویق برای مسافرت به یک استان قرمز کرونایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی چند روزه‌ای را در جاده‌های مازندران اعلام کرد که بر اساس آن سفر به مازندران همانند همه تعطیلات پایان هفته تنها در مقاطع زمانی خاص و در مناطقی خاص با محدودیت تردد همراه است و در بقیه ساعت های شبانه روز هر فردی بخواهد می‌تواند بدون هیچ محدودیت و ممنوعیتی با خودروی خود از پایتخت و استان‌های همجوار به مازندرانی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد سفر کند.

بر اساس محدودیت‌های اعلام شده از سوی پلیس راه کشور محدودیت سفر به مازندران از محور‌های هراز و کندوان در تعطیلات تاسوعا و عاشورا از عصر امروز  آغاز می‌شود و تا نیمه شب ادامه دارد، به عبارتی پلیس راه برای تسهیل در خروج مسافران و کاهش بار ترافیکی، این دو محور را از سمت مازندران به پایتخت یک طرفه می‌کند تا مسافرانی که پیش از تاسوعا و عاشورا به مازندران سفر کرده بودند و تعداد آن‌ها نیز بر اساس گزارش‌های دریافتی بی شمار است به راحتی و بدون کمترین مواجهه با ترافیک جاده‌ای بتوانند از استان خارج شوند و این مصداق بارز تشویق به سفر رفتن است یعنی شما به سفر بروید ما برگشتتان را تسهیل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید 

اعلام یکطرفه شدن جاده‌های هراز و کندوان در روز‌های تاسوعا و عاشورا با دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه‌های مکرر ستاد مقابله با کرونا نیز در تضاد است چرا که وقتی مسئولان کشور و مازندران از مردم می‌خواهند به دلیل شرایط قرمز کرونایی به مازندران سفر نکنند اعلام یکطرفه شدن این دو مسیر از مازندران به پایتخت در روز‌های تاسوعا و عاشورا به این معنا است که اگر مسافر مازندران هستید جاده‌های خروجی از مازندران به پایتخت را برایتان یک طرفه می‌کنیم تا شما بتوانید در پایان این تعطیلات ، با کمترین ترافیک مازندران را ترک کنید.

همه می‌دانند وظایف پلیس راه تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها و باز کردن گره‌های کور ترافیکی است و نیرو‌های خدوم پلیس در اجرای این محدودیت‌ها نیز به وظیفه ذاتی خود دارند عمل می‌کند، اما روی سخن ما با تصمیم گیرانی است که این محدودیت‌ها را طراحی می‌کنند مسئولانی که به نظر می‌رسد باید این محدودیت‌ها را نه برای تسهیل در برگشت مسافران ،که برای تشدید در ممنوعیت سفر  به مازندرانی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد طراحی کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۶:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
رئیس جمهور از طرفی میگه ما نمیتونیم کسب و کار ها رو تعطیل و قرنطینه کامل‌ انجام بدیم مردم قسط دارن مردم بدهی دارن کارفرمایان باید حقوق کارمنداشون رو در بیارن. خب، مسافرت رفتن مردم چه ربطی به معشیت مردم داره؟ نمیخوای بخاطر معشیت مردم قرنطینه کامل رو اجرایی کنید لااقل جاده ها رو ببندید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
واقعا این مملکت کلا همه چیش از ریشه خرابه . وقتی همه شمالیها ویلا اجاره میدن پولش خوبه ؟ شبی دو میلیون سه میلیون پول میگیرن خوبه ؟ خودتون ساختار و زمینه رو برای حضور مسافر فراهم میکنید اینقدر اراجیف نگید مردم و به جون هم نندازین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
من واقعا در عجبم چرا انقدر نا هماهنگی موج میزنه .جریمه کنند .راهارو ببندند.با خواهش و تمنا که نمیشه کرونا رو مهار کرد .خسته شدیم از اینقدر بی تدبیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
از بس تابستون خونه موندیم افسرده شدیم حالا یه عده کل تابستون بیرون بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
از ماست که بر ماست .خدا بهمون رحم کنه
Germany
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
من که خودم با اینکه اونجا خونه دارم نرفتم ولی چرا اونها که میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
میگی پلیس راه چیکارکنه؟؟ این جماعت خوشگذرون که در هر صورت میرن مسافرت و پلیس با اینکارعاقلانه باعث میشه جلوی تصادفات گرفته بشه و بار کادر درمان صد برابر نشه،!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
از یک طرف میگن نرید مسافرت بخاطر کرونا
از طرف دیگه برای راحتی اونها جاده رو یک طرفه میکنند
این میشه یک بام و دو هوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
خدا را شکر بیشعوری یه عده از مردم توسط مسئولین تکمیل میشه