رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم/ احتمال بازگشت وضعیت قرمز

مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان با توجه به قرارگرفتن مجددا خوزستان در حالت هشدار از شهروندان خواست نکات بهداشتی را رعایت کنند.

کوتی مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: با بازگشت مردم از سفر و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی  متاسفانه شیب کرونایی خوزستان کمی افزایش پیدا کرده است و این امر باعث شد این استان در حالت هشدار قرار بگیرد.

او با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در ایام اربعین حسینی ادامه داد: همیشه این مسئله را باید رعایت کنیم که خروج از دستورالعمل ها بهداشتی ساختار شکننده ما را تحت ثاثیر قرار می دهد و احتمال بازگشت مجدد به وضعیت قرمز وجود دارد.

توصیه به عزاداران حسینی در ایام محرم

مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان افزود: رعایت کلیه موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک ، مواد ضدعفونی کننده و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم محرم و مناسبت های مذهبی به ما کمک می کند که بار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان ها کاهش پیدا کند.

کوتی تصریح کرد: شهروندان عزیز همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند  و امیداوارم با توجه به شدت گرفتن اوضاع کرونا بتوانیم کنترل کننده خوبی باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.