اعلام اسامی مراکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی

داوطلبان اهدای خون در پایتخت برای انجام این کار عاشقانه در روزهای تاسوعا و عاشورا می‌توانند به ۱۱ مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  سه مرکز سیار اهدای خون در کنار هشت مرکز ثابت، در روز‌های تاسوعا و عاشورا میزبان انسان‌هایی خواهند بود که نجات جان بیماران را در عاشقانه‌های زندگی خود گنجانده اند.

در روز شنبه، ۸ شهریور مصادف با تاسوعای حسینی مراکز وصال، ستاری، تهرانپارس و شهرری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، مراکز صدر، پیروزی، نارمک و شهریار از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۲ شب و مراکز سیار هیئت عزاداران حسینی شهرستان پیشوا، بیمارستان صدیقه الزهرا (س) دولت آباد شهرری و هیئت عزاداران مساجد غرب ابوذر در منطقه هفده از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۲ شب، آماده خدمت به مردم مهربان و ایثارگر تهرانی هستند.

در روز یکشنبه، ۹ شهریور مصادف با عاشورای حسینی مراکز وصال، ستاری، تهرانپارس و شهرری از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب، مراکز صدر، پیروزی، نارمک و شهریار از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر و مراکز سیار هیئت عزاداران حسینی شهرستان پیشوا، بیمارستان صدیقه الزهرا (س) دولت آباد شهرری و هیئت عزاداران شهرک امام رضا (ع) منطقه چیتگر از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر، چشم انتظار عاشوراییان نوعدوست در پایتخت خواهند بود.

پویش بزرگ نذر خون با هدف همراهی ارادتمندان به شعائر حسینی با فرهنگ انسانی و الهی اهدای خون از روز تاسوعا و به مدت چهل روز تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار