فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان:

تعامل سپاه و نیروی انتظامی لازمه امنیت پایدار در جامعه است

سرهنگ سلیمی زاد گفت: تعامل سپاه و ناجا لازمه امنیت پایدار در جامعه است و این تعامل بیش از گذشته لازم می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ، سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: سپاه و بسیج از سرمایه‌های عظیم انقلاب هستند ، بنابراین هرچه تعامل و همکاری پلیس و سپاه بیشتر باشد علاوه بر اینکه ضریب امنیتی کشور رشد می‌کند ، هنجارشکنان و قانون گریزان فرصت ایجاد ناامنی را پیدا نخواهند کرد.

او تعامل سپاه و نیروی انتظامی را لازمه امنیت پایدار در جامعه دانست و افزود: تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه بیش از گذشته لازم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان مطرح کرد: نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد که با همکاری سپاه پاسداران و استفاده از توان موجود در بسیج ، از این ظرفیت ویژه برای ارتقای امنیت در شهرستان استفاده کند.

در ادامه سرهنگ پاسدار اسد مرادی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان آبدانان از عملکرد موفق و پویای نیروی انتظامی شهرستان قدردانی کرد و گفت: سپاه و ناجا به عنوان دو نیروی حافظ نظام و دستاورد‌های انقلاب از هیچ تلاشی همانند گذشته کوتاهی نخواهند کرد.

او تعامل بین نیرو‌های مسلح را یکی از نیاز‌های اصلی در حفظ امنیت در درون جامعه دانست و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود ، در پیشبرد اهداف نظام و برقراری امنیت داخلی و سلامت اجتماعی گام برداریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.