اقامه نماز جمعه بندرعباس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

نماز جمعه این هفته بندرعباس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ،نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از نمازگزاران خواسته شده، برای پیشگیری از بیماری کرونا در خانه  وضو بگیرند و با ماسک به مسجد جامع  وارد شوند.

همچنین نمازگزاران  مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز شخصی خود استفاده کنند.

در بخش دیگری از اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس  از نمازگزاران خواسته شده  از آوردن فرزندان خردسال خودداری  و افراد سالخورده برای حفظ سلامتی از آمدن به مسجد جامع  پرهیز کنند.

همچنین تاکیده شده نماز گزاران قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری در مسجد جامع حاضر نشوند و برای حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نمی‌شود و صحن وشبستان مسجد جامع به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی می‌شود.

 مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه‌ها تا پایان نماز عصر ۴۵ دقیقه  و استاندار هرمزگان به‌ مناسبت هفته دولت سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در بندرعباس خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.