معاون وزارت بهداشت:

برای حمایت از کادر درمان مردم به سفر نروند

رییسی گفت: از مردم می خواهیم برای حمایت از کادر درمان به سفر نروند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی معاون وزارت بهداشت درباره وضعیت استان بوشهر اظهار کرد: جلسه ستاد استانی با حضور استاندار و اعضا ستاد برگزار شد، در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد. با توجه به روند بیماری که در  بوشهر وجود دارد این استان در وضعیت قرمز بوده و در حالت هشدار قرار داشته است.

او افزود: بعد از تصمیمات خوبی که در ستاد گرفته شد، به ویژه با تاکیدی که بر روی اجرا رعایت پروتکل‌ها بود، در حال حاضر استان بوشهر به وضعیت ثبات رسیده است اما به این معنی نیست که وضعیت خوب شده است.

رئیسی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که می‌تواند موجب موفقیت و کاهش بیماری شود، رعایت پروتکل‌ها از طرف مردم استان بوشهر است، با گزارشی که امروز داده شد میزان رعایت پروتکل‌ها به طرز قابل قبولی در حال افرایش است و باید این روند ادامه پیدا کند تا بتواند در کنترل و پیشگیری بیماری موثر باشد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: خوشبختانه روند ورودی به بیمارستان های استان‌ تقریبا کاهشی بوده  و آمار بهبودی بیماران افزایش پیدا کرده اما نکته بسیارمهم این است که کادر درمان و پرسنلی خستگی شده اند و نباید این فرسودگی و خستگی ادامه دار شود، زیرا مسیر برای همه ما دشوار خواهد شد.

رئیسی تصریح کرد: راه مهم و اصلی که می‌توانیم برای این مشکل در نظر بگیریم همراهی و همکاری مردم است، از مردم می خواهم برای حمایت از کادر درمان به سفر نروند و  در ایام عزاداری هم با رعایت پروتکل‌ها ورودی بیمارستان‌ها را کم خواهیم کرد.

او بیان کرد: امیدواریم همه نهاد‌ها مانند نیروهای مسلح، تامین اجتماعی و دانشگاه ها دست به دست هم دهند تا بتوانند در ابعاد بزرگ‌تری جلوی این ویروس منحوس را بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار