برگزاری مانور آغاز سال تحصیلی در ۲ هزارو ۷۵۰ مدرسه

مانور آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در ۲ هزار و ۷۵۰ مدرسه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند ، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش  خراسان جنوبی گفت: مانور آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به وضعیت‌های سه گانه، در ۲ هزار و ۷۵۰ مدرسه و ۱۲ شهرستان و منطقه استان برگزار می‌شود.

او افزود: این مانور به منظور بررسی شرایط و تمهیدات پیش بینی شده و همچنین کاهش دغدغه‌های اولیا در مدارس بهارستان تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

 واقعی ادامه داد: شناسایی نقاط قوت ونقاط ضعف مدارس و رفع آن، بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی با توجه به شرایط خاص امسال و آشنایی دانش آموزان با بستر شبکه آموزشی شاد از اهداف این مانوراست.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، آماده سازی مدرسه برای شروع خوب روز آغازین سال تحصیلی جدید را از دیگر اهداف این مانور عنوان و برتنظیم و تدوین برنامه هفتگی مدارس استان بر اساس سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تأکید کرد.


بیشتر بخوانید 


او گفت: در این مانور، ارائه برنامه درسی با برسی میزان دسترسی و ارتباط مدیران با معلمان و معلمان با دانش آموزان از طریق شبکه شاد مورد تحلیل مجدد قرار گرفته و مدیران و عوامل اجرایی مدارس با حضور در مدرسه ضمن بررسی میزان آمادگی برای شروع سال تحصیلی نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدام می‌کنند.

واقعی، با اشاره به تداوم آموزش ها‌ی مکمل در فضای مجازی و در قالب بسته‌های محتوای الکترونیکی و درسنامه برای دانش آموزان استان، عنوان کرد: محتوای آموزشی تولید شده‌ی مدارس برای حالت‌های سه گانه تدوین شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی،تصریح کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید کلاس درسی بدون معلم نداریم.

انتهای پیام /  ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.